.  De Knvb widget wordt niet meer ondersteund door Sportlink Sportservices.

Dus wedstrijden worden zoals gebruikelijk bekend gemaakt met de mail en op svamstelglorie.nl.
Velen van jullie hebben zelf al de app Voetbal.nl op je smartfoon staan, waarbij je alles per team of teams online kunt volgen, dus incl. allerlaatste eventuele wijzigingen.
Laadt deze uit de App-store of Play Store

PROGRAMMA AMSTELGLORIE 2
Adressen sporthallen klik hier
Aanvoerder: APP de opgave spelerslijst (met benoeming aanvoerder) van te voren naar de scheidsrechter.De scheidsrechter kan visuele controle uitoefenen.

Bij thuiswedstrijden zonder scheidsrechter de VoetbalApp invullen en doorsturen.

Kijk altijd enkele dagen voor een wedstrijd even op svamstelglorie.nl  dan zie je of er iets is gewijzigd. Daarnaast staat het programma zoals voorheen ook hieronder en krijgen jullie een mail met het programma toegestuurd.

Thuisteam

Uitteam